czwartek, 29 sierpnia 2019

Zapowiedź książki "Przyjaciele. Ten o najlepszym serialu na świecie"


Dzisiaj trochę inny post niż zwykle, gdyż nie będzie to recenzja książki, a jej zapowiedź.
Ostatnio bardzo często przewija mi się temat "Przyjaciół" w internecie, a teraz jeszcze wychodzi książka, związana z tym serialem!



Wydawnictwo SQN szykuje coś dla fanów serialu - łapcie opis książki:
"Przyjaciele. Ten o najlepszym serialu na świecie przywołuje nieznane dotąd fakty na temat kultowej produkcji, wspomina najważniejsze i przełomowe sceny, wyjaśnia genezę niektórych wątków oraz pokazuje, jak serial kształtował nowe trendy. Zabiera czytelników za kulisy i zdradza, jak zmieniali się aktorzy, a wraz z nimi Ross, Rachel, Monica, Chandler, Joey i Phoebe.

Książka Kelsey Miller to pozycja obowiązkowa dla fanów serialu, a także dla tych, którzy jakimś cudem jeszcze go nie znają i są ciekawi, o co tyle zamieszania. We wrześniu 2019 roku minęło dokładnie 25 lat od emisji pierwszego odcinka. Ćwierć wieku z Przyjaciółmi to dobry moment, by dać fanom serialu coś specjalnego – książkę, dzięki której spojrzą na swoich ulubionych bohaterów w zupełnie nowy sposób i dostrzegą rzeczy, których wcześniej nie widzieli!"

https://www.przyjaciele.wsqn.pl/




Nigdy nie byłam fanką "Przyjaciół", nie znam tego fenomenu. Prawdopodobnie widziałam tylko kila przypadkowych odcinków. W końcu uległam presji i... Wykupiłam Netflixa, żeby obejrzeć "Przyjaciół"! Przyznam, że wciąga już od pierwszego odcinka i na pewno zostanę fanką tego serialu. Jestem pewna, że to będzie wspaniała przygoda i już nie mogę się doczekać książki, która będzie jej uzupełnieniem. Jak to mówią... Lepiej późno niż wcale :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli podzielisz się swoją myślą, jeśli już tu trafiłeś :)