środa, 11 maja 2016

Bookhaul #2

Prezentowany poniżej stosik książek nabyłam w ciągu ostatniego miesiąca. Skorzystałam z promocji urodzinowej na taniaksiążka.pl, po prostu nie mogłam się powstrzymać :) Dodatkowo chciałam sprawdzić stronę nieprzeczytane.pl, o której niedawno się dowiedziałam i znalazłam na niej kilka ciekawych promocji. Oto, jak prezentuje się cały stosik:




Zaczynając od góry:

"Granice szaleństwa" Alex Kava - dorwana na Taniej Książce, dosłownie za jakieś grosze. Ostatnio się polubiłam z tą autorką.

"Trzynaście powodów" Jay Asher - też z Taniej Książki, zainteresował mnie opis, jestem w trakcie czytania. Zapowiada się całkiem dobrze.

"Jeden dzień" David Nicholls - dorwana w koszu z przecenami w Carrefourze. Słyszałam o niej wiele dobrego, dlatego też długo się nie zastanawiałam przed włożeniej jej do koszyka.

"Całkiem zabawna historia" Ned Vizzini - dostałam w prezencie. Zapowiada się na całkiem zabawną :) W zasadzie to nie wiem o niej zbyt wiele.

"Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender" Leslye Walton - polowałam na promocję już od jakiegoś czasu, dodałam do zamówienia z Taniej Książki. Ma przecudowną okładkę, zakochałam się. Ciągle na nią patrzę i dotykam *.*

"Pokój" Emma Donoghue - już ostatnia pozycja z tanioksiążkowego zamówienia. Zdecydowałam się na nią po obejrzeniu filmu, który bardzo mi się spodobał, choć nie ukrywam, mam nadzieję, że książka będzie jeszcze lepsza. W dodatku ta okładka... W połowie miękka i w połowie twarda, nie wiem jak ją określić, ale bije na głowę wszystkie pozostałe pod tym względem.

"Czerwona Królowa" VictoriaAveyard - tą pozycję nabyłam z kolei na stronie nieprzeczytane.pl, tak samo jak jej kolejną część "Szklany miecz". Już nie mogę się doczekać, aż je przeczytam.

"Roland" Stephen King - również z nieprzeczytane.pl, polowałam na tą książkę już od dawna, ale przez jakiś czas nigdzie nie była dostępna, lecz w końcu się udało. I to w takim cudownym wydaniu, w twardej oprawie. Muszę jeszcze skompletować pozostałe siedem części i będę szczęśliwa.

Jeszcze ostatni rzut oka na wszystkie moje nowości:
 




Dodatkowo do zamówienia z Taniej Książki dostałam prezenty, z okazji 10 urodzin księgarni :)  I to jeszcze jakie, spójrzcie tylko: 

     
Oto mój nowy ulubiony kubek. A po drugiej stronie moja podobizna :)
 
 Miłym gestem było też dorzucenie magnetycznej zakładki. I o ile kubek mogłam wybrać, to zakładki były wysyłane losowo. Trafiła mi się z napisem: "Jedz. Czytaj. Śpij. Powtórz". Jest świetna, teraz ciągle jej używam.

To by było na tyle, jeśli chodzi o moje ostatnie nabytki książkowe i około-książkowe. Nie ma co tracić czasu, zabieram się do czytania, tyle tego jest ;)

2 komentarze:

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli podzielisz się swoją myślą, jeśli już tu trafiłeś :)