poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Opal - Lux 3 - Jennifer L. Armentrout



W końcu udało mi się przebrnąć przez trzecią część serii. Targała moimi emocjami chyba najbardziej ze wszystkich do tej pory. Nie jestem w stanie zliczyć ile razy zaliczyłam „książkowego focha”, co skutkowało kilkugodzinnym zaniechaniem czytania, z obawy przed mającymi nastąpić zdarzeniami.


Kilka razy o mało nie odeszłam od zmysłów, Katy potrafi być czasem tak bardzo denerwująca, ale mimo to i tak w dalszym ciągu lubię tę bohaterkę. Między nią a Daemonem rozwija się uczucie, jednak ten wątek nie wychyla się za bardzo spośród innych, wszystko jest w miarę wyważone. Oferuje nam to więcej niż tylko nudne romansidło. W książce dzieje się też więcej akcji niż w poprzednich częściach, a samo zakończenie jest po prostu szokujące, prawie się popłakałam. Nie tego się spodziewałam, choć od początku podejrzewałam, że nie wszystko może pójść zgodnie z planem. Jeśli ktoś skończył trzecią część, to nie ma opcji, że nie sięgnie po kolejną. Ja się właśnie zabieram!

 ♦♦♦♦♦♦♦


Autor: Jennifer L. Armentrout
Tytuł: Opal (Oryg. Opal)
Seria: Lux
Tom: III
Rok pierwszego wydania: 2015
Wydawnictwo: Filia
Liczba stron: 494
Moja ocena: 5/7
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli podzielisz się swoją myślą, jeśli już tu trafiłeś :)